Destek Merkezi
Sıkça sorulan sorulara buradan kolayca ulaşabilirsiniz.
GARANTİ SÜREÇLERİ
Ürünümü alırken full garanti yaptırdım ama buna rağmen servis beni arayarak ürünümün tamiri için ücret talep ediyor. Ne yapmalıyım?
Ürününüzü alırken aldığınız yer tarafından yapılan "ekstra garanti, full garanti, her şey dahil" gibi kampanyalar almış olduğunuz yerin size sağladığı ek bir hizmet olup, Raks firmasını veya yetkili servisimizi bağlayıcı bir durumu bulunmamaktadır. Şikayetinizi ürününüzü satın aldığınız yere bildirebilir ve size çözüm sağlamalarını talep edebilirsiniz.
Ürünümün garantisi olmasına rağmen, yetkili servis neden ücret talep etti?
Ürününüz, kullanma kılavuzunda belirtilen kurallara uygun olarak kullanılmaktadır. Buna uyulmaması, garanti kapsamı dışındadır. Bunun yanında aksesuar olarak değerlendirilen ve düzenli aralıklarla değiştirilmesi gereken parçalarda zamanla beklenen aşınmalar sonucu, üretimsel bir hata bulunmaması durumundaki değişim işlemleri ücretli olarak yapılmaktadır. Yetkili Servisimizden detaylı bilgi alabilir, bu konudaki soru işaretleriniz için tarafımıza her zaman ulaşabilirsiniz.
Ürünümün Garanti Belgesini ve faturasını kaybettim, tamir edilmesi için ne yapmalıyım?
6502 sayılı tüketici kanunu gereği belgelerin ibraz edilmesi gerekmektedir. Daha önce servis hizmeti almış ya da 3+1 ek garanti kaydı yaptırdıysanız ve doğru belgeler yüklendi ise, bu belgeleri saklıyoruz. Bunun dışında ürün üzerindeki üretim tarihi de, size hizmet verilebilmesi için kullanılabilir.
Ürünümün garanti süresi bitti ne yapabilirim?
Yetkili servislerimizlerden ürünün kullanım ömrü boyunca ücretli hizmet alabilirsiniz.
Garantiden faydalanmak için hangi evrak gereklidir?
Garanti süresi boyunca garanti hizmetinden faydalanmak için üzerinde satış tarihi ve bayi kaşesi onaylı garanti belgesi veya fatura ibrazı gerekmektedir.
Ürün satın aldığım yer garanti belgemi vermedi. Ne yapabilirim?
Ürün kutusunun içinden garanti belgesi çıkmaktadır. Eğer bu konuda bir problem yaşarsanız öncelikle satın almış olduğunuz satıcı firma ile temasa geçebilirsiniz.
Garanti belgem yok. Fatura ile garanti içi hizmet alabilir miyim?
Faturanızı yetkili servise ibraz etmeniz halinde hizmetiniz garanti içi ise garantiden faydalanabilirsiniz
Garanti belgem boş garantiden nasıl faydalanabilirim?
Satıcı/Bayi tarafından kaşelenip imzalanmayan garanti belgeleri geçersizdir. Faturanız ileberaber ibraz etmelisiniz.
Ürünümün garanti süresi kaç yıldır?
Garanti süresi malın teslim tarihinden başlar ve garanti belgesi üzerinde yer alan süre kadardır.
Ürünümü servis yasal olarak kaç gün içerisinde onarımı yapmakla yükümlüdür?
Malın tamir süresi, azami tamir süresini olan 20 iş günüdür .
Ücretli değişen yedek parçanın garantisi var mı?
Ücretli değişen ürüne ait yedek parça için 6 ay garanti verilir. (Malın kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasında kaynaklanan arızalar,kırıklar,çatlaklar garanti kapsamı dışındadır)
Garanti Koşulları Konusuda dikkat Edilmesi Gerek Hususlar Nelerdir?
Raks Elektrikli Ev Aletleri San. Tic. A. Ş. tarafından verilen bu garanti, ürünün kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından doğacak arızaları kapsamadığı gibi, aşağıda belirtilen durumlardan kaynaklanan arızaları da kapsamamaktadır:
Ürünün ticari veya profesyonel amaçlı kullanılması
Üründe kullanılan aksesuar / sarf malzeme arıza veya hasarları
Kullanıma bağlı olarak eskiyen, yıpranan, kireçlenen, kirlenme nedeniyle işlevini yitiren parçalar ve bu parçaların işlevlerini yitirmesi nedeniyle oluşan arıza veya hasarlar
Düşen ya da yükselen voltaj ile hatalı elektrik tesisatı kullanılması nedeniyle meydana gelebilecek arıza veya hasarlar
Teslim alındıktan sonra dış etkenlerle üründe meydana gelebilecek hasarlar (vurma, çarpma, düşme vb.)
Raks Elektrikli Ev Aletleri San. Tic. A. Ş. yetkili servisi dışında onarım veya tadilat yapılmış ürünlerde
Arızaların giderilmesi ücret karşılığı yapılır..
Garanti Şartları nelerdir?
1. Garanti süresi malın teslim tarihinden başlar ve garanti belgesi üzerinde yer alan süre kadardır.
2. Garanti süresi boyunca garanti hizmetinden faydalanmak için kullanım klavuzunda yer alan üzerinde satış tarihi ve bayi kaşesi onaylı garanti belgesi veya fatura ibrazı gerekmektedir.
3. Malın bütün parçaları dahil olmak üzere tamamı Firmamızın garanti kapsamındadır.
4. Malın garanti süresi içerisinde arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir. Malın tamir süresi en fazla 20 iş günüdür. Bu süre, mala ilişkin arızanın servis istasyonuna, servis istasyonunun olmaması durumunda, malın satıcısı, bayii, acentası, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısı-üreticisinden birisine bildirim tarihinden itibaren başlar. Malın arızasının 10 gün içerisinde giderilememesi halinde imalatçı-üretici veya ithalatçı malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır.
5. Malın garanti süresi içerisinde gerek malzeme ve işçilik, gerekse montaj hatalarından dolayı arızalanması halinde, işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin tamiri yapılacaktır.
6. Tüketicinin onarım hakkını kullanmasına rağmen malın; - Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, belirlenen garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde dört kez, belirlenen garanti süresi içerisinde farklı arızaların toplamının altıdan fazla olması unsurlarının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması, - Tamiri için gereken azami süresinin aşılması, - Satın alma tarihi 30 günü geçmemiş olan cihazın arızalı olması - Firmanın servis istasyonunun, servis istasyonunun mevcut olmaması halinde sırayla satıcısı, bayii, acentesi temsilciliği ithalatçısı veya imalatçı-üreticisinden birisinin düzenleyeceği raporla arızanın tamirini mümkün bulunmadığının belirlenmesi, durumlarında tüketici malın ücretsiz değiştirilmesini, bedel iadesi veya ayıp oranda bedel indirimi talep edebilir.
7. Malın kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır.
8. Garanti Belgesi ile ilgili olarak çıkabilecek sorunlar için Gümrük ve Ticaret Bakanlığı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğü’ne başvurabilir.

Teknik Destek
Ürünle ilgili her türlü soru ve destek için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Satış Noktaları
Size en yakın satış noktalarından veya bayilerden ürünü temin edebilirsiniz.

Garanti ve Servis
Garanti süresince servis desteğiyle yanınızdayız.

Kalite ve Güven
RAKS kalitesiyle üretilen bu ürün, uzun ömürlü kullanım sunar. İçiniz rahat olsun.