Türkiye’de ‘elektrikli ısıtıcı’ denilince ilk akla gelen marka olan RAKS, yıllardır kalitesinden ödün vermeden, tüketicilerine en doğru şekilde ulaşıyor ve en iyi hizmeti veriyor. Yapılan araştırmalar da, RAKS’ın yüzde 85 oranında ‘bilinir ve tanınır’ bir marka olduğunu ortaya koyuyor.
Bir marka için tüketicileri tarafından tanınmanın yanında, tüketici memnuniyeti de bir o kadar önem taşıyor. RAKS, marka bilinirliğiyle ve tüketicisinden aldığı güvenle, ‘yüzde 100 müşteri memnuniyeti’ sağlamayı da başardı. RAKS’ın, rakiplerini geride bırakarak yüksek oranda ‘müşteri memnuniyeti’ sağlamasındaki en önemli etkenlerden birisi, Türkiye geneline yayılmış geniş bir yetkili servis ağına sahip olması… RAKS’ın, 7 bölgede 130’un üzerinde yetkili servis noktası bulunuyor. Bu servis ağı, ihtiyaca ve performansa göre sürekli geliştiriliyor.